پزشکی و زیبایی

مقالات علمی آموزشی در مورد زیبایی

پزشکی و زیبایی

مقالات علمی آموزشی در مورد زیبایی

بدون شک، دادن وقت کافی در طول روز برای فکر کردن در مورد پوست و استفاده از کرم های مناسب می تواند به حفظ سلامتی و رفاه پوست کمک کند. با این وجود، برای افرادی که به زمان و پول بیشتری نیاز دارند تا این نوع توجه را مورد توجه قرار دهند یا اعتماد به نفس در استفاده از کرم های صریح پوست داشته باشند، پیشنهادهای باز عالی وجود دارد که می تواند مانع روند طبیعی پوست شدن و ناراحتی شود. در اینجا بخشی از این پیشنهادات است.

 

اطمینان از پوست خود را در برابر نور روز: شاید مهم ترین عامل در برداشتن پوست، معرفی UV در خورشید است. این تابش می تواند به لایه کلاژن پوست، چین و چروک پوست، تیره رنگ پوست و، بدیهی است، بیماری پوستی آسیب برساند. به همین علت، با کرم ضد آفتاب و کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 15 بار در هر صورت، شما باید مناطق پوستی، مثلا چهره، گردن و دست ها را که معمولا به نور روز ارائه می شود، اطمینان دهید. اطمینان از کرم ضد آفتاب اغلب بعد از 3 تا 4 ساعت کاهش نمی یابد. در کنار این خطوط، در صورت استفاده از کرم ضد آفتاب، به سرعت شروع به کار کنید و از خانه خارج شوید، هر زمان که در اوایل بعد از ظهر به نور روز برسد، باید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. توجه داشته باشید که مقررات روزمره مبتنی بر نوردهی در طول روز بین 10 صبح تا 4 بعد از ظهر است. پس از آن، بازسازی کرم های ضد آفتاب ظاهرا در اوایل بعد از ظهر قابل توجه است. در این زمانبر، احتیاج است از قدم زدن، به ویژه با آستین کوتاه و شلوار کوتاه، و اگر بنیادی، پوشیدن کلاه و لباس مناسب اندازه. تابش روشن به طور مشابه بر روی صفحه صفحه نمایش داده می شود، به خصوص در صورتی که این دستورالعمل ها را برآورده نمی کند. به این ترتیب، ایده آل برای اطمینان از اینکه صفحه نمایش شما حداقل اندازه گیری تابش را تخلیه می کند و به طور کلی استفاده از سپر های جداگانه ای است که قبل از صفحه نمایش قرار دارند.

 

سعی کنید سیگار نکشید: سیگار کشیدن پوست را تحریک می کند، از دست دادن اشتیاق و چین و چروک های گسترش یافته. سیگار کشیدن باعث کاهش میزان عروق هایی است که از پوست حمایت می کنند و جریان خون را به پوست کاهش می دهد. بنابراین اکسیژن و مکمل ها برای تغذیه و احیای پوست کمتر خواهد بود. سپس دوباره سیگار کشیدن باعث تخریب پروتئین های کلاژن و الاستین در پوست می شود که سبب حفظ و انعطاف پذیری پوست مانند یک پلت فرم می شود. خستگی این لایه پوست موجب تورم و چین و چروک شدن می شود. با وجود این، سیگار کشیدن نیز می تواند خطر ابتلا به سرطان پوست و ریه را افزایش دهد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی