پزشکی و زیبایی

مقالات علمی آموزشی در مورد زیبایی

پزشکی و زیبایی

مقالات علمی آموزشی در مورد زیبایی

ایده آل ترین روش برای درمان جوش های صورت در بارداری چیست؟

 

بیرون کشیدن جوش ها در دوران بارداری برای خانم های باردار نگران کننده است. شکستن پوست حاملگی با انجام برخی فعالیتهای فرد مناسب قابل درمان است. التهاب پوستی در دوران بارداری چیزی جز شکستن نوع خاصی از پوست است و نوعی التهاب پوستی است. علاوه بر این ، چرا وقت بارداری را تلف می کنیم؟ در دوران بارداری ، تغییرات هورمونی احتمالاً باعث ایجاد چربی بیش از حد ، ایجاد پوسته پوسته شدن یا جوش های حاملگی می شود.

 

برای درمان بریدگی پوست در دوران بارداری ، تمرکزهای جانبی مفید خواهد بود (محلول خانگی زخمهای صورت در دوران بارداری):

 

صورت و پوست را با پاک کننده ملایمی بشویید. هنگامی که روزانه هستید ، دست و صورت خود را با پاک کننده ملایم و آب ملایم بشویید. از تمیز کردن پوست خودداری کنید زیرا باعث تشدید بیشتر پوست و ایجاد التهاب پوستی می شود. در طول این خطوط ، از جوش صورت در دوران بارداری خودداری کردیم.

 

موهای خود را به طور مرتب تمیز کنید. در صورت احتمال بیرون آمدن پوست در اطراف خط تقویت مو ، موهای خود را مرتبا بشویید.

 

سعی کنید جوش ها را کنترل نکنید. کنترل جوش ها می تواند باعث بیماری و زخم شود.

 

از تشدید پوست خودداری کنید. سعی نکنید از آرایش چرب استفاده کنید. از ترکیبی از مایعات ، بدون آندی سازی و بدون روغن استفاده کنید.

 

در مورد چیزهایی که با پوست شما تداخل دارد محتاط باشید. موهای خود را تمیز نگه دارید و آن را از صورت خود بیرون کنید. از تماس با دست و مقالات با پوست صورت خودداری کنید. از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید زیرا احتمالاً تعریق زیاد می شود و عرق کردن و چربی ممکن است باعث از بین رفتن پوست شود.

 

از چندین داروی پزشکی برای معالجه از بین رفتن پوست قبل از زایمان استفاده می شود ، اما باید توجه داشت که داروهای موضعی و خوراکی باعث می شوند که چند مخلوط وارد سیستم گردش خون مادر و پس از آن در نوزاد خلقت شوند. داروهای پوستی حاوی اریترومایسین یا کلیندامایسین بیشتر در دوران بارداری محافظت می شوند. سلامتی اقلام حاوی پراکسید بنزوئیل در دوران بارداری مورد توجه قرار نگرفته است. ایزوترتینوئین یک داروی است که برای معالجه از بین بردن پوست استفاده می شود ، اما می تواند باعث ایجاد آبسه در جنین ایجاد شود. بنابراین ، باید از آن در دوران بارداری خودداری کرد.

 

به طور کلی ، در صورت عدم نگرانی از اخراج جوش ها در دوران بارداری ، می توانید به متخصص پوست مراجعه کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی