پزشکی و زیبایی

مقالات علمی آموزشی در مورد زیبایی

پزشکی و زیبایی

مقالات علمی آموزشی در مورد زیبایی

بیشترین تأثیر تزریق بوتاکس بخش 1

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ب.ظ

بیشترین تأثیر تزریق بوتاکس بخش 1

 

 

اثر بوتاکس به تدریج از بین می رود و چین و چروک ها دو بار ظاهر می شوند. به این ترتیب ، برای دستیابی به نتیجه مناسب در کاهش شکاف در معبد و اطراف چشم ، مهم است که بوتاکس را به هر میزان دو بار در سال تزریق کنید.

 

برای شروع ، بدانید که آیا شما به چروک مراجعه کرده اید یا نه و آیا نیرو زیاد ، متوسط ​​یا ملایم است ، معمولاً بدون گرفتن معبد یا درخشش خود در صورتی که در این شرایط باشید ، به خودتان معمولاً یک سگ بزنید. هر یک از موارد ذکر شده ، یعنی جاروها و معابد و چین و چروکهای اطراف چشم ، دلالت بر این دارد که قدرت چین و چروک شما شدید یا رو به زوال است ، این مورد اصلی بود.

 

جایگزین 2: اگر در معبد خود زرق و برق می کنید و بدون انقباض چشم و اطراف چشم خود را می بینید و چین و چروک هایی را می بینید ، اما بعد از پاره شدن ، می بینید که گریم و ابرو شما برابر است و وقتی آن را می بینید ، خطوط اطراف چشم شما این را نشان می دهد . نشان می دهد یا چروک هایی دارید که هنوز پیشرفت نکرده و عمیق نیست ، بنابراین تاثیر تزریق بوتاکس برای دفع این چین و چروک ها 2٪ تمام شده است

 

با این وجود ، در نمونه اصلی چین و چروک های شدید ، تزریق بوتاکس کاملاً از چروک دور نمی کند و تقریباً 2٪ تا 5٪ موفق است ، این بدان معناست که بعد از تزریق نمی توانید نگرانی ، معبد و حاشیه خود را دوباره جبران کنید ، اما عادی و بدون پیمانکاری خطوطی را در مناطق فوق مشاهده خواهید کرد.

 

بدیهی است ، این بدان معنا نیست که شما نباید بوتاکس را تزریق کنید به شرطی که آن را تزریق نکنید ، هر سال چین و چروک شما گسترش می یابد ، بنابراین با وجود کاهش 5 تا 5 درصدی در این چین ها ، به شرط خاموش کردن شما به طور معمول بوتاکس دو را تزریق می کنید. هر بار بار ، فقط حرکت خود را پیش بینی نمی کند. یا شاید ، بعد از 1 تا 5 سال ، جدی بودن چین و چروک نیز کاهش یابد. به همین ترتیب ، در شرایطی که یخ زدگی جدی باشد ، بدون وجود تزریق بوتاکس ، هیچ کلاژن یا خورنده ای هیالورونیک نمی تواند به نگرانی تزریق شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی