پزشکی و زیبایی

مقالات علمی آموزشی در مورد زیبایی

پزشکی و زیبایی

مقالات علمی آموزشی در مورد زیبایی

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

بیشترین تأثیر تزریق بوتاکس بخش 2

 

برای این وضعیت ، 2 تا 5 درصد یخ های عمیق تنظیم می شود. تزریق ژل ناحیه کامل تزریق ژل روشن است.

 

طول هر تزریق حدود 1 تا نیم سال است ، وقتی گفته می شود طول تأثیر بوتاکس به سه متغیر وابسته است. اولین مورد ، سرعت واکنش هر فرد به فرد دیگر است ، عامل بعدی اندازه گیری بوتاکس است که پزشک برای مشتری خود تزریق می کند. به عنوان مثال ، در صورت تزریق یک واحد به بوتاکس یا سه واحد ، به عامل سوم از جدی بودن چین و چروک اشاره شده است. هرچه جدی تر و جدی بودن چین و چروک ها برجسته تر باشد ، داروی موفقیت کمتر خواهد بود و مدت تأثیر آن نیز خواهد بود ، چهارمین عامل در صورتی که یک فرد دو برابر در سال داشته باشد دو بار در سال است. تزریق بوتاکس مسلما از همه چیز اصلی تزریق بوتاکس برتر است و این روند طولانی تر ادامه می یابد. تأثیر قابل توجه خواهد بود

 

آیا دارو یا کرم یا حتی لیزر وجود دارد که می تواند بر روی چین و چروک های پوستی تأثیر بگذارد؟

 

از آنجا که ابزار چین و چروک در ابرو و معبد ماهیچه ها قرار دارد و کرم های ضد چروک و لیزر روی پوست تأثیر می گذارند ، بنابراین بر روی چین و چروک تأثیر نمی گذارد ، به طور واضح کرم های بوتاکس ایرانی و خارجی وجود دارد که در حقیقت بوتاکس هستند. نه به این دلیل که نام بوتاکس به این کرمها داده شده است زیرا آنها مانند بوتاکس کمی (نه دقیقاً) عمل می کنند. به عنوان مثال ، آرژیرلین ، عنصر اصلی پویا این کرم ها ، هگزاپپتید است که در هنگام تمیز کردن پوست ، یک اتم فوق العاده کمی دارد. قدم به قدم برای مقابله با برداشت فیبروبلاست در پوست و بلافاصله و با استفاده از آن ، ضعف عضلات زیر جلدی را کاهش می دهد.

 

آنها در اصل برای پیشگیری مورد استفاده قرار می گیرند ، اما تأثیر کمی در کاهش فشارهای عضلانی و کاهش چین و چروک به تنهایی دارند ، بنابراین آنها به عنوان پرهزینه چند ماه پس از تزریق بوتاکس به عنوان گران قیمت توصیه می شوند. برای تبدیل شدن به بیشتر و بهتر ،.

 

در مورد لیزر ، برای چین و چروک های عمیق در معبد ، ما گفتیم که بوتاکس نمی تواند چین و چروک را کاملاً از بین ببرد. پس از تزریق بوتاکس ، لیزر یا ژل را می توان برای تأثیر بوتاکس تأیید کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۲

بیشترین تأثیر تزریق بوتاکس بخش 1

 

 

اثر بوتاکس به تدریج از بین می رود و چین و چروک ها دو بار ظاهر می شوند. به این ترتیب ، برای دستیابی به نتیجه مناسب در کاهش شکاف در معبد و اطراف چشم ، مهم است که بوتاکس را به هر میزان دو بار در سال تزریق کنید.

 

برای شروع ، بدانید که آیا شما به چروک مراجعه کرده اید یا نه و آیا نیرو زیاد ، متوسط ​​یا ملایم است ، معمولاً بدون گرفتن معبد یا درخشش خود در صورتی که در این شرایط باشید ، به خودتان معمولاً یک سگ بزنید. هر یک از موارد ذکر شده ، یعنی جاروها و معابد و چین و چروکهای اطراف چشم ، دلالت بر این دارد که قدرت چین و چروک شما شدید یا رو به زوال است ، این مورد اصلی بود.

 

جایگزین 2: اگر در معبد خود زرق و برق می کنید و بدون انقباض چشم و اطراف چشم خود را می بینید و چین و چروک هایی را می بینید ، اما بعد از پاره شدن ، می بینید که گریم و ابرو شما برابر است و وقتی آن را می بینید ، خطوط اطراف چشم شما این را نشان می دهد . نشان می دهد یا چروک هایی دارید که هنوز پیشرفت نکرده و عمیق نیست ، بنابراین تاثیر تزریق بوتاکس برای دفع این چین و چروک ها 2٪ تمام شده است

 

با این وجود ، در نمونه اصلی چین و چروک های شدید ، تزریق بوتاکس کاملاً از چروک دور نمی کند و تقریباً 2٪ تا 5٪ موفق است ، این بدان معناست که بعد از تزریق نمی توانید نگرانی ، معبد و حاشیه خود را دوباره جبران کنید ، اما عادی و بدون پیمانکاری خطوطی را در مناطق فوق مشاهده خواهید کرد.

 

بدیهی است ، این بدان معنا نیست که شما نباید بوتاکس را تزریق کنید به شرطی که آن را تزریق نکنید ، هر سال چین و چروک شما گسترش می یابد ، بنابراین با وجود کاهش 5 تا 5 درصدی در این چین ها ، به شرط خاموش کردن شما به طور معمول بوتاکس دو را تزریق می کنید. هر بار بار ، فقط حرکت خود را پیش بینی نمی کند. یا شاید ، بعد از 1 تا 5 سال ، جدی بودن چین و چروک نیز کاهش یابد. به همین ترتیب ، در شرایطی که یخ زدگی جدی باشد ، بدون وجود تزریق بوتاکس ، هیچ کلاژن یا خورنده ای هیالورونیک نمی تواند به نگرانی تزریق شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۰

ایده آل ترین روش برای درمان جوش های صورت در بارداری چیست؟

 

بیرون کشیدن جوش ها در دوران بارداری برای خانم های باردار نگران کننده است. شکستن پوست حاملگی با انجام برخی فعالیتهای فرد مناسب قابل درمان است. التهاب پوستی در دوران بارداری چیزی جز شکستن نوع خاصی از پوست است و نوعی التهاب پوستی است. علاوه بر این ، چرا وقت بارداری را تلف می کنیم؟ در دوران بارداری ، تغییرات هورمونی احتمالاً باعث ایجاد چربی بیش از حد ، ایجاد پوسته پوسته شدن یا جوش های حاملگی می شود.

 

برای درمان بریدگی پوست در دوران بارداری ، تمرکزهای جانبی مفید خواهد بود (محلول خانگی زخمهای صورت در دوران بارداری):

 

صورت و پوست را با پاک کننده ملایمی بشویید. هنگامی که روزانه هستید ، دست و صورت خود را با پاک کننده ملایم و آب ملایم بشویید. از تمیز کردن پوست خودداری کنید زیرا باعث تشدید بیشتر پوست و ایجاد التهاب پوستی می شود. در طول این خطوط ، از جوش صورت در دوران بارداری خودداری کردیم.

 

موهای خود را به طور مرتب تمیز کنید. در صورت احتمال بیرون آمدن پوست در اطراف خط تقویت مو ، موهای خود را مرتبا بشویید.

 

سعی کنید جوش ها را کنترل نکنید. کنترل جوش ها می تواند باعث بیماری و زخم شود.

 

از تشدید پوست خودداری کنید. سعی نکنید از آرایش چرب استفاده کنید. از ترکیبی از مایعات ، بدون آندی سازی و بدون روغن استفاده کنید.

 

در مورد چیزهایی که با پوست شما تداخل دارد محتاط باشید. موهای خود را تمیز نگه دارید و آن را از صورت خود بیرون کنید. از تماس با دست و مقالات با پوست صورت خودداری کنید. از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید زیرا احتمالاً تعریق زیاد می شود و عرق کردن و چربی ممکن است باعث از بین رفتن پوست شود.

 

از چندین داروی پزشکی برای معالجه از بین رفتن پوست قبل از زایمان استفاده می شود ، اما باید توجه داشت که داروهای موضعی و خوراکی باعث می شوند که چند مخلوط وارد سیستم گردش خون مادر و پس از آن در نوزاد خلقت شوند. داروهای پوستی حاوی اریترومایسین یا کلیندامایسین بیشتر در دوران بارداری محافظت می شوند. سلامتی اقلام حاوی پراکسید بنزوئیل در دوران بارداری مورد توجه قرار نگرفته است. ایزوترتینوئین یک داروی است که برای معالجه از بین بردن پوست استفاده می شود ، اما می تواند باعث ایجاد آبسه در جنین ایجاد شود. بنابراین ، باید از آن در دوران بارداری خودداری کرد.

 

به طور کلی ، در صورت عدم نگرانی از اخراج جوش ها در دوران بارداری ، می توانید به متخصص پوست مراجعه کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۸ ، ۰۵:۲۲

 

به راحتی پوست خود را درمان کنید: آب شستشوی روزانه را از آب با دمای بالا استفاده نکنید. شستشوی طولانی با استفاده از آب با دمای بالا و استفاده از پاک کننده ها و پاک کننده های جامد، چربی های منظم پوست و پوست خشک را پاک می کند. برای شستن پوست خود از آب گرم و مواد شیمیایی حساس استفاده کنید. در این فرصت که پوست شما خشک است، یک لوسیون مناسب استفاده کنید. استفاده از لوسیون ضد آفتاب برای قسمت اول روز و قبل از بازگشت به خانه. سعی کنید چهره یا بدن خود را بعد از شستن و شستن خشک نکنید. یک مرطوب کننده کوچک را روی پوست بگذارید. حوله برای پوست خشک تر از دستمالهای معقول تر است. افرادی که بیشتر در معرض انقباض هستند اگر روزانه روزانه بخورید نباید هر روز بدن خود را از پوست خود پاک کنید زیرا چربی پوست آنها به طور قابل توجهی کمتر از روزهای جوانتر است و باعث خشکی پوست و در نهایت درماتیت می شود. افراد مسن تر با پوست خشک می توانند سرزمین هایی را که در حال شلاق زدن هستند را شستشو دهید تا از اشتها وحشتناکی که با شستن پاک کننده ها دارند، بشویید و باقی مانده بدن را فقط با آب بشویید. مردان قابل احترام برای جلوگیری از چهره، از ژل صورت استفاده می کنند و مو را در طول راه خود اصلاح می کنند (و نه از راه دیگر).

 

نگه داشتن رژیم غذایی هوشمند: رژیم های غذایی ثروتمند در سبزیجات، غذاهایی که از زمین رشد می کنند (مانند روغن زیتون و چربی های اشباع نشده امگا 3) حاوی مواد مغذی و عوامل پیشگیری از سرطان هستند که می توانند به عنوان مواد مضر مصنوعی شناخته شده به عنوان رادیکال های آزاد عمل کنند. کشتن و جلوگیری از روش معمول برداشتن پوست. با پیگیری این روش خوردن و نوشیدن آب بیشتر، می توانید پوست را به طور فزاینده حساس و کاهش خطر ابتلا به بیماری بدخیم پوست کاهش دهید.

 

داشتن استراحت، تمرین و کنترل استرس کافی: خواب آلودگی یکی از مهمترین ملاحظات در پوکی استخوان است که هم لحظه ای و هم طولانی است. استراحت مناسب و ورزش، رمز و راز ضروری پوست برخی از افراد دارای چاشنی. ورزش، انتشار خون را به پوست گسترش می دهد، پوست را پوشیده و آن را به پوست مخرب و پوست را آرام می کند. فشار بالا باعث ایجاد رادیکال های آزاد، انتقال سلول ها و رسیدن به پوست می شود. با نگرانی خود با هر راهی قابل تصور برخورد کنید. ورزش همچنین می تواند فشار را کاهش دهد.

 

سعی نکنید آرایش کنید و کار نکنید: پوست در طول شب تنفس می کند و محصولات مراقبت از زیبایی آن را کنترل می کند. از مواد شیمیایی حساس برای تخلیه لوازم آرایشی استفاده کنید و پس از آن پوست را با آب شفاف بشویید. قبل از کار کردن، لوازم آرایشی خود را به عنوان محصول مراقبت از زیبایی رها کنید.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۷