پزشکی و زیبایی

مقالات علمی آموزشی در مورد زیبایی

پزشکی و زیبایی

مقالات علمی آموزشی در مورد زیبایی

بیشترین تأثیر تزریق بوتاکس بخش 2

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۲۲ ب.ظ

بیشترین تأثیر تزریق بوتاکس بخش 2

 

برای این وضعیت ، 2 تا 5 درصد یخ های عمیق تنظیم می شود. تزریق ژل ناحیه کامل تزریق ژل روشن است.

 

طول هر تزریق حدود 1 تا نیم سال است ، وقتی گفته می شود طول تأثیر بوتاکس به سه متغیر وابسته است. اولین مورد ، سرعت واکنش هر فرد به فرد دیگر است ، عامل بعدی اندازه گیری بوتاکس است که پزشک برای مشتری خود تزریق می کند. به عنوان مثال ، در صورت تزریق یک واحد به بوتاکس یا سه واحد ، به عامل سوم از جدی بودن چین و چروک اشاره شده است. هرچه جدی تر و جدی بودن چین و چروک ها برجسته تر باشد ، داروی موفقیت کمتر خواهد بود و مدت تأثیر آن نیز خواهد بود ، چهارمین عامل در صورتی که یک فرد دو برابر در سال داشته باشد دو بار در سال است. تزریق بوتاکس مسلما از همه چیز اصلی تزریق بوتاکس برتر است و این روند طولانی تر ادامه می یابد. تأثیر قابل توجه خواهد بود

 

آیا دارو یا کرم یا حتی لیزر وجود دارد که می تواند بر روی چین و چروک های پوستی تأثیر بگذارد؟

 

از آنجا که ابزار چین و چروک در ابرو و معبد ماهیچه ها قرار دارد و کرم های ضد چروک و لیزر روی پوست تأثیر می گذارند ، بنابراین بر روی چین و چروک تأثیر نمی گذارد ، به طور واضح کرم های بوتاکس ایرانی و خارجی وجود دارد که در حقیقت بوتاکس هستند. نه به این دلیل که نام بوتاکس به این کرمها داده شده است زیرا آنها مانند بوتاکس کمی (نه دقیقاً) عمل می کنند. به عنوان مثال ، آرژیرلین ، عنصر اصلی پویا این کرم ها ، هگزاپپتید است که در هنگام تمیز کردن پوست ، یک اتم فوق العاده کمی دارد. قدم به قدم برای مقابله با برداشت فیبروبلاست در پوست و بلافاصله و با استفاده از آن ، ضعف عضلات زیر جلدی را کاهش می دهد.

 

آنها در اصل برای پیشگیری مورد استفاده قرار می گیرند ، اما تأثیر کمی در کاهش فشارهای عضلانی و کاهش چین و چروک به تنهایی دارند ، بنابراین آنها به عنوان پرهزینه چند ماه پس از تزریق بوتاکس به عنوان گران قیمت توصیه می شوند. برای تبدیل شدن به بیشتر و بهتر ،.

 

در مورد لیزر ، برای چین و چروک های عمیق در معبد ، ما گفتیم که بوتاکس نمی تواند چین و چروک را کاملاً از بین ببرد. پس از تزریق بوتاکس ، لیزر یا ژل را می توان برای تأثیر بوتاکس تأیید کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی