پزشکی و زیبایی

مقالات علمی آموزشی در مورد زیبایی

پزشکی و زیبایی

مقالات علمی آموزشی در مورد زیبایی

 

به راحتی پوست خود را درمان کنید: آب شستشوی روزانه را از آب با دمای بالا استفاده نکنید. شستشوی طولانی با استفاده از آب با دمای بالا و استفاده از پاک کننده ها و پاک کننده های جامد، چربی های منظم پوست و پوست خشک را پاک می کند. برای شستن پوست خود از آب گرم و مواد شیمیایی حساس استفاده کنید. در این فرصت که پوست شما خشک است، یک لوسیون مناسب استفاده کنید. استفاده از لوسیون ضد آفتاب برای قسمت اول روز و قبل از بازگشت به خانه. سعی کنید چهره یا بدن خود را بعد از شستن و شستن خشک نکنید. یک مرطوب کننده کوچک را روی پوست بگذارید. حوله برای پوست خشک تر از دستمالهای معقول تر است. افرادی که بیشتر در معرض انقباض هستند اگر روزانه روزانه بخورید نباید هر روز بدن خود را از پوست خود پاک کنید زیرا چربی پوست آنها به طور قابل توجهی کمتر از روزهای جوانتر است و باعث خشکی پوست و در نهایت درماتیت می شود. افراد مسن تر با پوست خشک می توانند سرزمین هایی را که در حال شلاق زدن هستند را شستشو دهید تا از اشتها وحشتناکی که با شستن پاک کننده ها دارند، بشویید و باقی مانده بدن را فقط با آب بشویید. مردان قابل احترام برای جلوگیری از چهره، از ژل صورت استفاده می کنند و مو را در طول راه خود اصلاح می کنند (و نه از راه دیگر).

 

نگه داشتن رژیم غذایی هوشمند: رژیم های غذایی ثروتمند در سبزیجات، غذاهایی که از زمین رشد می کنند (مانند روغن زیتون و چربی های اشباع نشده امگا 3) حاوی مواد مغذی و عوامل پیشگیری از سرطان هستند که می توانند به عنوان مواد مضر مصنوعی شناخته شده به عنوان رادیکال های آزاد عمل کنند. کشتن و جلوگیری از روش معمول برداشتن پوست. با پیگیری این روش خوردن و نوشیدن آب بیشتر، می توانید پوست را به طور فزاینده حساس و کاهش خطر ابتلا به بیماری بدخیم پوست کاهش دهید.

 

داشتن استراحت، تمرین و کنترل استرس کافی: خواب آلودگی یکی از مهمترین ملاحظات در پوکی استخوان است که هم لحظه ای و هم طولانی است. استراحت مناسب و ورزش، رمز و راز ضروری پوست برخی از افراد دارای چاشنی. ورزش، انتشار خون را به پوست گسترش می دهد، پوست را پوشیده و آن را به پوست مخرب و پوست را آرام می کند. فشار بالا باعث ایجاد رادیکال های آزاد، انتقال سلول ها و رسیدن به پوست می شود. با نگرانی خود با هر راهی قابل تصور برخورد کنید. ورزش همچنین می تواند فشار را کاهش دهد.

 

سعی نکنید آرایش کنید و کار نکنید: پوست در طول شب تنفس می کند و محصولات مراقبت از زیبایی آن را کنترل می کند. از مواد شیمیایی حساس برای تخلیه لوازم آرایشی استفاده کنید و پس از آن پوست را با آب شفاف بشویید. قبل از کار کردن، لوازم آرایشی خود را به عنوان محصول مراقبت از زیبایی رها کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۴

نظرات  (۱)

وبلاگ خیلی خوب و پر محتوایی داری تبریک میگم

منم یه وبلاگ ساختم آموزش برنامه نویسی وب سایت، HTML و... میدم

اگه برات زحمتی نیست یه نگاه بنداز

خیلی خیلی ممنون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی